One Direction Moim Narkotykiem ; 3

One Direction Moim Narkotykiem ; 3
London isn't just a city . Is a world . .

wtorek, 13 sierpnia 2013

Rodział 3 ,,Never say Never ''

No więc przechodził tamtędy ładny blondyn.Podeszłam do niego i zaczęłam rozmowę.Nie poznałam go na początku.Był to Niall , którego poznaliśmy w Irlandii.Był to ten sam słodki i niebieskooki chłopak.
Mieszka na stałe w Londynie z czwórką swoich przyjaciół.
Niall zapytał mnie :

N:Więc ty wiesz skąd ja pochodzę ,a ty ? - zapytał.
V : Wydaje mi się , że my się już znamy ... Chyba spotkaliśmy się już Irlandii nieprawdaż ?
Ja jestem z Polski.Wiesz co to za karaj ? - zapytałam .
N : A tak masz rację ... Byłaś jeszcze wtedy z Ismene ? Co za spotkanie !
Oczywiście , że wiem ! Nigdy tam nie byłem ... Ale podobno polki są najładniejsze.Widząc Ciebie zgadzam się z tym !
V : Oj tam ! Tak Polska to cudowny kraj ! < dlaczego to powiedziałam ? > Co do polek są ładne , ale ja do tych najładniejszych nie należę .
N : Ja uważam inaczej ! - zaśmiał się .
V : Gdzie aktualnie mieszkasz ? Może mieszkamy niedaleko siebie ? Jeżeli się już spotkaliśmy musimy utrzymać kontakt .
N: Ja mieszkam na ulicy ***** ,a ty ?
V : No więc mieszkamy niedaleko siebie .
Ja mieszam na Tower Bridge 8/10 .
N : Mój przyjaciel Zayn mieszka na tej samej ulicy co ty .
V : Zayn ? Coś mi mówi to imię ... Czy on jest muletem i o ciemnych oczach ?
N : Tak ! Skąd wiedziałaś ?
V : Spotkałam go na lotnisku . Rozmawialiśmy chwilę , a nawet go trochę poznałam . (Dzzzzzz!) O przepraszam to syn właściciela mojego mieszkania.

-Tak słucham Veronica Blue.Czy coś się stało z mieszkaniem ?
-Hej ! Ja jestem Harry syn właściciela. Nie nic się nie stało . Chciałem zapytać jak Ci się podoba mieszkanie ?
-Bardzo ładne , urządzone w moim stylu!Aktualnie jestem trochę zajęta , ale może wpadniesz do mnie dziś o 8.00? Opowiem Ci szczegóły .
-Okey! O 8.00 u Ciebie . Do zobaczenia.
-Pa .
N: Uuuu... Czyżby nowa znajomość ?
V:Oczywiście trzeba poznawać nowych ludzi !
N : No pewnie .
V : Może też wpadniesz do mnie tak o 8.00?
Zaprosze jeszcze Zayn'a?
N:Okey ! Ja też muszę lecieć ! Do zobaczenia o 8.00 !
V : No pewnie pa !
Kiedy Niall powoli się oddalił , ja zadzwoniłam do Zayn'a , aby go zaprosić.
-Cześć Zayn ! To ja Veronica z lotniska .
-Aha . Tak pamiętam !
-Chciałam Cię zaprosić dzisiaj do siebie , będzie twój przyjaciel Niall.
-Niall?Skąd ty go znasz ?
-Poznałam się z nim na początku wakacji w Irlandii , a dzisiaj spotakałam go przed moim domem.
-No oczywiście on przecież szwęda się po całym Londynie ! Haha !
-Haha . ! Ja mieszkam na Tower Bridge 8/10 bądź o 8.00 .
-Będę punktualnie mieszkam centralnie na przeciwko Ciebie.
-No to wspaniale ! Czekam o 8.00 ?
-Ok ! Pa.
-Pa.
_____________________________________________________________________
Jest rozdział 3 ^^
Dla Iśki oczywiście : *
Pozdrowienia Styles'owa : 3

2 komentarze:

  1. Rozdział jest świetny ! *-* Aż chce się czytać więcej !!! Świetnie piszesz :) I oczywiście czekam na następny Żulsonie :****
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj : 3
      Kocham < 3
      Dziękuję Ci : ** < 3
      Kocham ♥__♥

      Usuń