One Direction Moim Narkotykiem ; 3

One Direction Moim Narkotykiem ; 3
London isn't just a city . Is a world . .

niedziela, 11 sierpnia 2013

Imagin z Liam'em : )

                                                           *Twoimi oczami*

Oj ten Londyn to wspaniałe miasto !
Od kiedy się tu wprowadziłam ciągle mnie zaskakuje . Mieszkam w dużym bloku , gdzie powinno być pełno przystojnych i inteligentnych mężczyzn , ale nie ma tu nikogo !
Sami pijacy , imprezowicze i ćpuny. Takimi ja nie jestem zainteresowana.Mieszkania na przeciwko mnie było do wynajęcia.Może wprowadzi się tam ktoś ciekawy ? Chociaż wątpię . . .
Pewnie będzie to jakaś laska , albo kolejny menel . 
W końcu ktoś zamieszkał w mieszkaniu pod numerem 11.
Poszłam powitać nową sąsiadkę , lub sąsiada .
Pukam do drzwi ,a tu otwiera mi przystojny mężczyzna.
[T.I] : Cześć ! Nazywam się [T.I] . Mieszkam na przeciwko Ciebie.Chciałam się przywitać z nowym sąsiadem.
S<sąsiad> : Hey ! Miło mi . Ja jestem Liam . Bardzo mi miło , że mam tak ładną i życzliwą sąsiadkę . - powiedział.
[T.I] : Jeżeli będziesz czegoś potrzebował to pukaj do moich drzwi . Jeżeli będę mogła to pomogę z przyjemnością !
L : Dziękuję . Na pewno skorzystam.
[T.I] : Hehe . Do zobaczenia ! - powiedziałam z uśmiechem.
L : Pa !
Kiedy weszłam do mieszkania myślałam sobie : ,,OMG , ale mam przystojnego sąsiada . Ciekawe czy równie inteligentny ? ''
Przez kilka tygodni spotykałam się z Liam'em , lecz poczułam , że zostaniemy tylko przyjaciółmi . Jednak myliłam się . . . Liam pewnego dnia zapukał do moich drzwi trzymając w ręku niebieską różę.Zapytał mnie czy chcę zostać jego dziewczyną .  Z radością odpowiedziałam , że tak .
Od tamtej pory jestem jego Lady Payne.To puste mieszkanie na przeciwko sprawiło , że jestem teraz bardzo szczęśliwa , ponieważ osoba , która w nim zamieszkała stała się kimś bardzo bliskim dla mnie .
                    DZIĘKUJĘ CI LIAM !

____________________________________________________________________
Buahah ♥
Jest z Liam'em : D
Pozdr. Styles'owa < 3

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz