One Direction Moim Narkotykiem ; 3

One Direction Moim Narkotykiem ; 3
London isn't just a city . Is a world . .

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Imagin z Niallem trochę smutny ; cc




Dedykacja dla Isi < 3





                         * Oczami Isi *



Jestem z chłopakiem o niebieskich oczach jak ocean o imieniu Niall.

Jestem z nim od 5 lat .

Kawał mego życia spędziłam z tym wariatem .Były chwile gorsze , ale były też te lepsze tych było znacznie więcej ; )

Pewnego dnia mieliśmy pojechać na przyjęcia urodzinowe do naszego przyjaciela Louisa .

Impreza była cudowna . Bawiliśmy się do 3 w nocy ^^

Potem pojechaliśmy do domu . Niall wziął mnie na ręce i zaniósł do sypialni .

Zaczęliśmy się kochać ; P

Kilka tygodni później spóźniała mi się miesiączka . Pomyślałam , że jestem w ciąży , a po za tym miałam więcej obiawów tego .Poszłam do apetki , kupiłam sobie test ciążowy . Wynik okazał się pozytywny . Nialla nie było akurat w domu . Chłopak wbiegł do domu z pomysłem :

N : Iśka ! Jest taka ładna pogoda pojedźmy nad morze !

I < Isia > : No dobra wariacie ! Tylko wezmę coś do jedzenia  i torbę ; d – rzekłam .

Nic nie mówiłam Niallowi i ciąży , ponieważ nie chciałam go martwić , a po za tym uważam , że teraz nie jest odpowiedni czas na dziecko . Po 40 minutach jazdy byliśmy na plaży .

Kiedy już się rozłożyliśmy wpadłam na pomysł , aby napisać list w butelce . Wzięliśmy kartkę po czym każdy z nas coś napisał . Niall napisał :

,,Kocham Cię Iśka ! Na zawsze będziemy razem . Nigdy Cie nie opuszczę ! ‘’

Ja napisałam :

,,Kocham Cię także Niall ! Będziemy na zawsze razem ! Nasza miłość jest wieczna . ‘’ < 3

Potem włożyliśmy list do butelki . Butelkę zamknęliśmy i zostawiliśmy na plaży .

Jadąc do domu Niall cały czas się na ciebie patrzał . Niestety … Zdążyłaś krzyknąć ,, Niall uważaj samochód ! ‘’

Lecz było za późno ; c

Niall zginął na miejscu .

Ja przeżyłam , ale było mi strasznie ciężko po stracie najbliższego . Ale musiałam żyć . Żyć dla naszego dziecka .

Nie zdążyłam powiedzieć Niallowi , że spodziewam się jego dziecka .

Pewnej nocy przyśnił mi się właśnie on , mówił :

N : Wiem , że nosisz naszego malucha . Wychowaj je na dobrego człowieka . Pamiętaj , że cię kocham < 3

Żegnaj panno Horan ; 3

Po dziewięciu miesiącach urodziłam chłopca . Dałam mu na imię Kamil . Nazwisko miał po tatusiu Horan .

Kamil rósł .

Po 5 latach …

Pojechałam z Kamilem na plażę , na której spędziłam ostanie chwile z Niallem .

Usiedliśmy na plaży . Kamil biegał po pisku . Mój Little Horan o tak samo niebieskich oczach jak tatuś nagle przyniósł mi butelkę . Była to butelka z listem , którą 5 lat temu napisaliśmy z Niallem . Zaczęłam płakać .. Kamil pytał dlaczego płaczę . Ja opowiedziałam mu o Niallu , że to jego tata , który zginął przed jego narodzinami . On pytał mnie czy może go zobaczyć . Ja ze śmiechem odpowiadałam mu , że nie można zobaczyć zmarłych .

Tak mijały lata … Kamil dorstał …

Ja już nigdy się z nikim nie związałam . Całe życie kochałam tylko Kamila i Nialla , a oni mnie < 3





Imagin z Niallem trochę smutny ; //

Zainspirował mnie do napisania go film ,,List w Butelce ‘’

Dedykacja tego imagina jest dla Isi < 3

Proszę masz z Niallem ; **

Pozdrowienia ; 33

Styles’owa < 33

4 komentarze:

  1. Jak to czytałam po płakałam się
    informj mnie @Rihanna_dream

    OdpowiedzUsuń
  2. Weeraaaaaa !!!!!!!!! Ahh , to jest piękne ! <3 Dziękuję :3 W końcu ten komentarz dodam ! :D Dziękuję , dziękuję dziękuję za dedykację !!! :) Naprawdę twoje imaginy pobijają perfekcję :))) Nie jedna łza spłynęła po policzku .. <3 i jeszcze ta muzyka w tle .. Wrażenia niezastąpione. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ ! XOXOXOXO
    Twoja I.xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isiaaaa < 3
      Wreszcie Ci odpowiem < 3
      Kocham Cię : 33
      Dziękuję Ci za wszystko ; 33
      Twoja W. xoxo.

      Usuń