One Direction Moim Narkotykiem ; 3

One Direction Moim Narkotykiem ; 3
London isn't just a city . Is a world . .

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Imagin o Zaynie smutny ; c




 Z Dedykacją dla mojej Caroline ; 3

Polecam puścić sobie piosenke http://www.youtube.com/watch?v=t1TcDHrkQYg


                                           *Oczami Caroline *

Jestem z Zaynem od 3 lat .
Kochamy się . Chłopak musiał wyjechać w sprawach rodzinnych .
Zostawiając mnie ze wszystkimi problemami , ze wszystkimi sprawami do załatwienia .
No , ale cóż rodziny się nie wybiera . Przez nieobecność Zayna znalazłam kilka listów zaadresowanych do mnie . Miałam je otworzyć później , ale jakoś zapomniałam .
Minęły 2 miesiące . Strasznie tęskniłam za mulatem ; 3
Czas do jego przyjazdu ciągnął się w nieskończoność …
Odliczałam dni do przyjazdu Zayna .
Wreszcie nadszedł długo oczekiwany dzień przyjazdu chłopaka .
Zanyn zadzwonił do mnie około o koło 18.30 mówiąc do telefonu :
Z : Nie czekaj na mnie , będę późno w nocy , nie chcę , abyś siedziała po nocach kochana < 3
K < Karolina >  : Dobrze mój kochany tęsknię , nie mogę się doczekać kiwdy przyjedziesz .  Nigdy więcej nie zostawiaj mnie samej na tak długo . !
Z : Dobrze Panno Malik , nigdy więcej już tak nie zrobię !
K : Forever , Together , Wherever ?
Z :  Forever , Together , Wherever ; *
Forever Love ; 3
K : Dobrze Zayn , jedź po woli . Chcę Cię mieć całego w domu ; *
Z : OK.  Kocham Cię ; 3
K : Ja ciebie tez ! Pa ; **
Na tym nasza rozmowa skończyła się na ..
Rano , gdy się obudziłam nie było obok mnie Zayna .
Spojrzałam na telefon  , a tam kilkanaście nie odebranych połączeń od chłopaka .
Natychmiast zadzwoniłam do niego , krzycząc do telefonu :
K : Zayn co się stało ? Dlaczego nie ma cię w domu ?
T < głos w telefonie > : Spokojnie ! Kim pani jest dla P.Zayna ? – zapytał głos w telefonie .
K : Co to ma za znaczenie ! Jestem najważniejszą osobą w jego życiu ! Co się z im dzieje ? – krzyczałam do telefonu .
T – Pan Malik miał wypadek . Jest w ciężkim stanie , nie wiadomo czy przeżyje .
K : Co do cholery pani wygaduje ? Gdzie on jest ? – wrzeszczałam .
T : Jesteśmy w szpitalu na ulicy Street ****** .
K : Dobrze zaraz będę ! – powiedziałam .
Po kilkunastu minutach byłam w szpitalu , w którym był Zayn .
Zapytałam sekretarkę  o chłopaka , ona wskazała mi jego lekarkę .
Pobiegłam do niej z krzykiem co z Zaynem , lecz …
Spóźniłam się chłopak zmarł 10 minut przed moim przyjazdem ; cc
Nie dowierzałam w to . Krzyczałam , płakałam . Lekarka pozwoliła mi zobaczyć Zayna .
Gdy go zobaczyłam zaczęłam jeszcze  bardziej płakać . Był cały pocięty , podrapany .
Po kilku dniach odbył się pogrzeb Zayna .
Po pogrzebie chłopaka otworzyłam listy . Były w nich wiersze dla mnie od Zayna , a także piosenki . W jednej z kopert była płyta .
Otworzyłam ją .
Było tam nagranie , w którym Zayn mówił :
Jeżeli by mi się coś stało , bądź bym odszedł na zawsze , bądź silna . Nie poddawaj się ze względu na mnie . Zapomnij o mnie . Nie chcę , aby twoje życie stało się inne przeze mnie .
Popłakałam się oglądając te film .Próbowałaś się pozbierać po stracie najważniejszej osoby w swoim życiu. Mijały miesiące , ale ty nadal czułaś pustkę w sercu . Jednego wieczora ubrałam się w coś . Poszłam do parku .  Był tam staw , stanęłaś na poręczy pomostu . Na uszach miałaś słuchawki , w których leciała piosenka ,,Forever Young ‘’ . Skoczyłam z pomostu do wody . Najperw było mi starsznie zimno , potem poczułam , że już odlatuję .. Moją ostatnią myślą było : ,, Forever Young I wonna be forever , forever Young ‘’ ; *



Teraz już na zawsze bęsziesz ze swoim ukachanym Zaynem .
Nikt już nic nie zrobi waszej miłości . Kilka dni później odnaleziono zwłoki Karoliny i odbył się jej pogrzeb . Na ich grobie było wyryte ,, Love Forever ‘’
A jednak , jednak istnieje prawdziwa miłość , miłość , która przetrwa wszystko .
To historia miłości miłości prawdziwej , wiecznej , miłości dla której jest się w stanie zabić ..
Zayn i Karolina teraz na zawsze będą razem , nikt ich nie rozdzieli . ,, Forever , Together , Wherever < 3


Myślę , że był dość smutny .
Natchnęło mnie do napisania go , gdy słuchałam piosenki The Beatels ,,Yesterday ‘’
Tak jak już powiedziałam na początku tego imagina dedykuję mojej Karolinie ; **
Nasza przyjaźń także będzie wieczna ; 33
Forever , Tohether , Wherever < 3

Pozdrowienia Styles’owa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz